Mens

Och så kom skit mensen.. blev verkligen riktigt ledsen denna gång, bröt ihop totalt i morse. Jag trodde verkligen att det gått vägen men så kom mensen som ett slag i magen. Men det är bara att försöka släppa det jobbiga och samla ny energi. Det blir att ringa till kliniken idag för att få nya letrozol. 
Är så glad över att vi bokat en resa till teneriffa från julafton till nyår vi behöver verkligen komma bort ett tag! 
Nu håller jag tummarna för er andra som försöker där ute och hoppas på att det lyckas för oss alla snart  <3 
Kram Becca 
Anonym
2016-11-04 @ 08:48:14

Hej.!förstår att du blev ledsen för skit mensen men bara att ta nya tag..
Det ser inte ut att gå vägen för mig mot syskon heller..känns surt just nu men hoppet lever tills blödningen kommer i gång antar jag...
Trevlig helg.!kram Karin

Svar: Vad tråkigt :( jag har ätit min andra kur med letrozol nu och känner mig väldigt deppig denna vecka. Får hoppas att det blir insemination för mig nästa vecka. Trevlig helg! :)
Becca




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

langtar.blogg.se

Vägen, längtan och drömmen om att bli tre. Vi är ett gift par på 24 och 26 år som försökt bli gravida under lång tid. Jag har fått diagnosen PCOS och nu har vi startat en utredning för att kunna få vår efterlängtade bebis.

RSS 2.0