Insemination

Då var det gjort..
I tisdags (igår ) fick jag göra min insemination, jag hade problem med äl stickorna som visade stegring men inte fullt utslag. Däremot hade jag älsmärta i måndags och ringde kliniken på tisdagen för att fråga. Vi fick komma in för insemination direkt. Min mans spermier visade dock ett sämre resultat än förra gången men det borde räcka till ändå sa läkaren, det var inte dåligt men sämre än sist. 
Så nu är jag alltså inseminerad och får vänta och hålla tummarna i två veckor.. just nu känns det som att det skulle vara helt omöjligt att bli gravid men vi får hoppas att jag har fel. 
 
Det är en sån sjuk psykisk påfrestning det här att man ibland vara hade velat skita i allt, samtidigt som jag aldrig skulle kunna ge upp min största dröm, ett barn. <3 
Kram Becca 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

langtar.blogg.se

Vägen, längtan och drömmen om att bli tre. Vi är ett gift par på 24 och 26 år som försökt bli gravida under lång tid. Jag har fått diagnosen PCOS och nu har vi startat en utredning för att kunna få vår efterlängtade bebis.

RSS 2.0