Längesen...

Det var längesedan jag skrev här nu. Efter tusen motgångar känns det som att vi har lite tur med oss. Sedan sist har det hänt endel. Efter 2 behandlingar med letrozol där vi inte lyckats göra insemination då det infallit på en helg har vi nu gjort en insemination igår. Dessutom i ostimulerad cykel. Jag har alltså lyckats producera ett perfekt ägg utan hormonbehandling. Spermierna var även på topp denna gång med 92% rörlighet vilket känns så skönt med tanke på att de var slöa sist vilket enligt läkaren kan bero på att det gått för lång tid mellan utlösningarna. Vi har alltså bra förutsättningar denna gång så nu får vi hålla tummarna. 
 
I natt fick jag äl, känner alltid av det. Men denna gång gjorde det ondare än vanligt.  Hade så ont under en timme att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Nu har jag molvärk. Någon som känner igen detta? 
 
Pga sjukt mkt stress på jobbet bestämde jag mig för att vara hemma idag och vila för att ge min kropp de bästa förutsättningarna för att bli gravid. Så idag ska jag slappa i sängen hela dagen. I övrigt så ska vi hälsa på min svägerska i helgen som fick en liten prins förra veckan så sjukt mysigt men samtidigt lite jobbigt.. Men det kommer vara vi som står där med vårat barn i framtiden...
/Becca <3 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

langtar.blogg.se

Vägen, längtan och drömmen om att bli tre. Vi är ett gift par på 24 och 26 år som försökt bli gravida under lång tid. Jag har fått diagnosen PCOS och nu har vi startat en utredning för att kunna få vår efterlängtade bebis.

RSS 2.0