Misslyckande

Det blev ingen insemination förra månaden då äl testerna inte visar när jag har äl. Fick komma in på vul och då såg gyn att jag precis haft äl alltså kan jag inte lite på testerna. Jag har haft mellanblödning även denna cykel. Så trist.  I morgon ska jag börja med letrozol igen och på tisdag nästa vecka ska jag göra en äggledarspolning. Sen blir det ett kontroll vul inför äl och förhoppningsvis en insemination. Ger det inget resultat går vi vidare med ivf. 
 
Jag har varit riktigt nere ett bra tag nu den här längtan tar musten ur mig. Jag önskar mig bara ett barn. 
 
/Becca  <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

langtar.blogg.se

Vägen, längtan och drömmen om att bli tre. Vi är ett gift par på 24 och 26 år som försökt bli gravida under lång tid. Jag har fått diagnosen PCOS och nu har vi startat en utredning för att kunna få vår efterlängtade bebis.

RSS 2.0