Lite frågor för att skingra tankarna och skriva om något "vanligt"

Vem litar du på?
Min familj, framförallt min man :)
 
Vart skulle du vilja vara just nu?
Maldiverna, har alltid varit en dröm att åka till och det första som dyker upp i huvudet när jag får den frågan. 
 
Favoritstad?
London eller Paris. Men London är nog nr. ett.
 
Favoritnummer? 
5
 
Vad var det senaste du åt?
"onsdagsfika på jobet"- Macka med ost och gurka.
 
Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då?
ROSA
 
Vem pratade du senast i telefon med?
Min man :)
 
Vad har du för skostorlek?
39-40
 
Favorit tv program?
Paradise hotel :) följer både svenska och norska ;)
 
Har du några syskon?
En syster 
 
Längd?
178 cm
 
Favorithögtid?
Jul
 
Favoritmånad?
Juni 
 
Senaste filmen du såg?
Nya djungelboken
 
Vad gör du just nu?
Bloggar och väntar på min man så vi kan åka till Maxi
 
Det var lite om mig :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

langtar.blogg.se

Vägen, längtan och drömmen om att bli tre. Vi är ett gift par på 24 och 26 år som försökt bli gravida under lång tid. Jag har fått diagnosen PCOS och nu har vi startat en utredning för att kunna få vår efterlängtade bebis.

RSS 2.0