Senaste från kliniken

Kliniken där vi gör vår utredning ringde till min man idag då de inte hittade mitt nummer.. Låter konstigt. Men i alla fall de sa att läkaren glömt att skicka med en remiss bland mina blodprover så nu måste jag ta ett blodprov till så de får med alla värden. Hon hade också sagt att de andra svaren såg bra ut. Skönt att de såg bra ut ialla fall men jobbigt att behöva gå och ta ett blodprov till. Aja det är ju snabbt gjort. 
 
Det känns som dagarna går jätte fort på jobbet med mina nya elever och allt samtidigt som det känns som tiden går så långsamt. Vill ha svar på allt nu så vi vet hur vi ska gå vidare. Nu är det en vecka kvar till spermaprovet. Undra hur lång tid det tar att få svar på det?
 
Nu ska jag försöka sluta fundera på allt och bara mysa ner mig i soffan resten av kvällen :)
 
Kram B <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

langtar.blogg.se

Vägen, längtan och drömmen om att bli tre. Vi är ett gift par på 24 och 26 år som försökt bli gravida under lång tid. Jag har fått diagnosen PCOS och nu har vi startat en utredning för att kunna få vår efterlängtade bebis.

RSS 2.0